Loyalty Journey

Jaaroverzicht van Picnic

Loyalty JourneySnapshot 9 januari 2019
Jaaroverzicht van Picnic
  • Picnic
  • Persoonlijk
  • Jaaroverzicht
  • Online supermarkt
  • Bedankt
  • 2018

Ook voor 2018 heeft Picnic een jaaroverzicht gestuurd naar al haar klanten. Het jaaroverzicht laat zien hoe vaak jij gebruik hebt gemaakt van Picnic en hoeveel producten ze bij jou bezorgd hebben. Naast de persoonlijke boodschap laat Picnic ook zien wat er in de vier seizoenen van 2018 het meest gekocht is.

Zo zijn er bijvoorbeeld in de zomer van 2018 vijf keer meer ijsklontjes gekocht dan in andere seizoenen én is er in de winter, niet geheel verrassend, tien keer meer Glühwein gekocht.

In 2018 reed Picnic 3.291.004 kilometer om boodschappen te bezorgen en hebben ze momenteel 653 elektrische auto’s op de weg om de boodschappen te bezorgen!

Als je op onderstaande afbeelding klikt, kan je het jaaroverzicht van Picnic in het groot bekijken.

Jaaroverzicht Picnic

Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: