Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaartjes sturen met Knab

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 mei 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Kaartjes sturen met Knab

Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.

In tijden van de coronacrisis is het voor mensen een stuk moeilijker om contact te onderhouden met elkaar. Knab speelt hier op in en benadrukt hiermee haar menselijke service.

De online bank geeft haar klanten namelijk de mogelijkheid om gratis via Hallmark een kaartje te versturen. Met deze actie laat Knab niet alleen haar waardering voor haar klanten blijken, maar biedt de bank haar klanten ook de mogelijkheid om iemand in hun omgeving extra aandacht te geven.

De actie is geldig tot en met 22 maart 2020.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events