Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kaartjes sturen met Knab

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 mei 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Kaartjes sturen met Knab

Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab
Knab
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.
Knab is een Nederlandse online bank die in 2012 is opgericht. Het bedrijf presenteert zichzelf als ‘de bank die het anders doet’.

In tijden van de coronacrisis is het voor mensen een stuk moeilijker om contact te onderhouden met elkaar. Knab speelt hier op in en benadrukt hiermee haar menselijke service.

De online bank geeft haar klanten namelijk de mogelijkheid om gratis via Hallmark een kaartje te versturen. Met deze actie laat Knab niet alleen haar waardering voor haar klanten blijken, maar biedt de bank haar klanten ook de mogelijkheid om iemand in hun omgeving extra aandacht te geven.

De actie is geldig tot en met 22 maart 2020.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events