Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Kerst is sneller dichterbij dan je denkt

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Leon Toonen
Leon Toonen
31 mei 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Kerst is sneller dichterbij dan je denkt

Tele2
Tele2
Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomaanbieder en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten.
Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomaanbieder en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten.
Tele2
Tele2
Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomaanbieder en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten.
Tele2 is een van oorsprong Zweedse telecomaanbieder en levert zowel vaste als mobiele telefoniediensten, datanetwerken en internetdiensten.

Het is mei en buiten 25 graden. Plots ligt daar bij trouwe klanten van Tele2 een Kerstkaart op de mat. Dat verwacht je natuurlijk niet! De boodschap werd geheel in stijl van Tele2 overgebracht, luchtig en met humor: een verdubbeling van de internetsnelheid, gratis voordeel voor trouwe klanten. Daarmee komt Kerst sneller dichterbij dan je denkt, aldus Tele2.

Leon Toonen

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events