Loyalty Journey

Klanttevredenheids-onderzoek delen

Omdat het geven en nemen is bij Brand New Day

Loyalty JourneySnapshot 9 oktober 2019
Klanttevredenheids-onderzoek delen
  • Brand New Day
  • Klanttevredenheid
  • Betrokkenheid
  • Transparantie
  • Infographic
  • Member get member

Steeds meer bedrijven vragen hun (trouwe) klanten om hun mening en ervaring met hen te delen. Het belangrijkste doel hiervan is natuurlijk om inzicht te krijgen in de klanttevredenheid. Waar zijn klanten tevreden over, wat zouden ze graag anders willen zien. Een mooi bijkomend effect is dat klanten zich gehoord voelen en betrokken worden bij de organisatie. Brand New Day deed hier een schepje bovenop.

Zij vroeg haar klanten dit voorjaar wat om hun mening over de producten, klantenservice, MijnBND en de informatieverstrekking van Brand New Day. Na afloop deelde Brand New Day de uitkomsten van het onderzoek met haar klanten. De conclusies van het onderzoek zijn mooi weergegeven in een infographic.

Klik op onderstaande afbeelding om de infographic te bekijken. 


 

Omdat uit het onderzoek bleek dat maar liefst 62% van de deelnemers Brand New Day aanbeveelt bij vrienden en familie, maakten ze in deze mail gelijk van de gelegenheid om hun member-get-member actie onder de aandacht te brengen.

Brand New Day

Brand New Day is een pensioenbank van deze tijd. Ze omschrijven zichzelf als Calvinistisch in kosten,
Bourgondisch in service. Bij Brand New Day kan je sparen en beleggen. Veelal is dit voor een (aanvullend) pensioen, maar het kan natuurlijk ook voor andere doeleinden zijn.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: