fbpx
Loyalty Journey

Knab is jarig en trakteert

Loyalty JourneySnapshot 25 september 2017
Knab is jarig en trakteert
  • Hoera!
  • Bedankt
  • Prijsvraag
  • Trakteren
  • Mijlpalen
  • Klanten

Knab viert haar vijfjarig bestaan met klanten. Zij kregen een overzicht van de mijlpalen van knab in hun mailbox. Bovendien werden zij in de mail bedankt dat ze klant zijn met tompoucen en een prijsvraag waarmee klanten kans maken op € 5.555,-.

Knab

De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.

Judith Verbrugh
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: