Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Knab is jarig en trakteert

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
25 september 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Knab is jarig en trakteert

Knab
Knab
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
Knab
Knab
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.
De bank Knab is in 2012 opgericht vanuit de gedachte om het helemaal anders aan te pakken. Zij helpen hun klanten om altijd het maximale uit hun geld te halen. Dit doen ze met hun service en de data van hun klanten.

Knab viert haar vijfjarig bestaan met klanten. Zij kregen een overzicht van de mijlpalen van knab in hun mailbox. Bovendien werden zij in de mail bedankt dat ze klant zijn met tompoucen en een prijsvraag waarmee klanten kans maken op € 5.555,-.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events