Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gratis kanaal voor klanten van KPN

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gratis kanaal voor klanten van KPN

KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.

Halverwege 2015 kondigde KPN aan unieke Nederlandse TV content te gaan produceren als extraatje speciaal voor klanten van KPN. Onder de noemer KPN Presenteert brengt KPN kwaliteitsseries en programma’s van Nederlandse bodem rondom muziek en sport. Te bekijken op kanaal 18 op Interactieve TV of On Demand. Kijk wat je wilt, wanneer je wilt.

 

 

“Klanten waarderen KPN Presenteert. De resultaten zijn goed, onze programma’s en series worden goed en steeds meer bekeken en de serie Brussel is zelfs een doorslaand succes,” zegt Marnix Laurs, verantwoordelijk voor Content bij KPN.

 

 

 

De programma’s die bekeken kunnen worden via het kanaal zijn op het gezin gericht en de klant kan kiezen tussen een aantal categorieën: Nieuw, Sport, Muziek en Films & Series. Momenteel zijn er 21 verschillende programma’s te zien, waaronder BrusselVoetbal International en Soundcheckers. De programma’s zijn tevens te bekijken vanaf mobiel of laptop via de Interactieve TV app.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events