Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Gratis kanaal voor klanten van KPN

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
20 maart 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Gratis kanaal voor klanten van KPN

KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN
KPN
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.
KPN is een leverancier van ICT-diensten. Met een breed scala aan producten en diensten bedienen ze met verschillende merken een groot aantal diverse klantgroepen – in binnen- en buitenland. Van prepaid bellen in de VS, tot interactieve HD-televisie in Nederland.

Halverwege 2015 kondigde KPN aan unieke Nederlandse TV content te gaan produceren als extraatje speciaal voor klanten van KPN. Onder de noemer KPN Presenteert brengt KPN kwaliteitsseries en programma’s van Nederlandse bodem rondom muziek en sport. Te bekijken op kanaal 18 op Interactieve TV of On Demand. Kijk wat je wilt, wanneer je wilt.

 

 

“Klanten waarderen KPN Presenteert. De resultaten zijn goed, onze programma’s en series worden goed en steeds meer bekeken en de serie Brussel is zelfs een doorslaand succes,” zegt Marnix Laurs, verantwoordelijk voor Content bij KPN.

 

 

 

De programma’s die bekeken kunnen worden via het kanaal zijn op het gezin gericht en de klant kan kiezen tussen een aantal categorieën: Nieuw, Sport, Muziek en Films & Series. Momenteel zijn er 21 verschillende programma’s te zien, waaronder BrusselVoetbal International en Soundcheckers. De programma’s zijn tevens te bekijken vanaf mobiel of laptop via de Interactieve TV app.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events