Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Libelle bedankt haar abonnees

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Libelle bedankt abonnees
Redactie LoyaltyFacts
24 april 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Libelle bedankt haar abonnees

Libelle bedankt abonnees
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Logo Libelle
Logo Libelle
Libelle
Libelle
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.
Libelle is een Nederlands tijdschrift gericht op vrouwen en wordt wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Het blad biedt informatie en verhalen op huishoudelijk, psychologisch en maatschappelijk gebied. Het eerste tijdschrift verscheen in 1934.

Om aan te geven dat Libelle ongelofelijk blij is met haar abonnees bedankt Libelle haar abonnees met een cadeautje.

 

Bijgaand aan het tijdschrift ontvingen abonnees het kookboekje: Kip voor elke dag. Hierin staan 59 makkelijke succesrecepten en verrassende nieuwkomers. Bovendien was er een flyer in het tijdschrift toegevoegd met korting op het Libelle-kookboekje: Tijd voor asperges.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events