Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Loyale klanten belonen met evenementen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 november 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Loyale klanten belonen met evenementen

Loyale klanten belonen
Belonen met evenementen
Univé ledenbijeenkomsten
Exclusiviteit
Ervaringsmogelijkheden
Eigen- en betaalde content
Unive
Unive
Unive
Unive

Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten. Interessante gastsprekers geven een aantrekkelijke draai aan sessies door middel van boeiende verhalen en leuke anekdotes. Iedere ledenbijeenkomst heeft weer andere sprekers. Univé doet er alles aan om trouwe klanten te belonen.

 

LOYALE KLANTEN BELONEN MET EVENEMENTEN

In de business-to-business markt worden veel evenementen georganiseerd voor klanten en relaties. Deze hebben als doel om ze te belonen voor hun loyaliteit. Dergelijke evenementen organiseren kan zeker een goed idee zijn. Hou echter wel het hoofddoel in gedachten. Gasten moeten zich gewaardeerd voelen. Vooral bij grootschalige evenementen, waar vaak geen ruimte is voor individuele ontvangsten of persoonlijke verwelkomingen van gasten, wil het wel eens misgaan.

 

LEDENBIJEENKOMSTEN UNIVÉ

Met haar ledenbijeenkomsten biedt Univé haar leden exclusiviteit. Ondanks het feit dat er maar een x-aantal beschikbare plaatsen zijn. Univé houdt hiermee in gedachten dat bijeenkomsten ervoor zorgen dat gasten zich gewaardeerd voelen op niet al te grote evenementen. Ook het feit dat het maar voor een select aantal mensen is maakt het exclusief. Univé creëert met deze ledenbijeenkomsten ervaringsmogelijkheden met zowel eigen als betaalde content. De eigen content komt voort uit de eigen ontwikkelingen en resultaten. Betaalde content komt daarentegen voort uit externe gastsprekers. Voorbeelden van gastsprekers zijn Foppe de Haan en dr. Andre Kuipers.

 

Kortom, Univé geeft klanten duidelijkheid en een kijkje in eigen keuken met behulp van deze bijeenkomsten.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.