Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Loyale klanten belonen met evenementen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
9 november 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Loyale klanten belonen met evenementen

Unive
Unive
Unive
Unive

Loyale klanten belonen, Univé doet dat middels verschillende ledenbijeenkomsten door het hele land. Leden worden bijgepraat over de ontwikkelingen en resultaten. Interessante gastsprekers geven een aantrekkelijke draai aan sessies door middel van boeiende verhalen en leuke anekdotes. Iedere ledenbijeenkomst heeft weer andere sprekers. Univé doet er alles aan om trouwe klanten te belonen.

 

LOYALE KLANTEN BELONEN MET EVENEMENTEN

In de business-to-business markt worden veel evenementen georganiseerd voor klanten en relaties. Deze hebben als doel om ze te belonen voor hun loyaliteit. Dergelijke evenementen organiseren kan zeker een goed idee zijn. Hou echter wel het hoofddoel in gedachten. Gasten moeten zich gewaardeerd voelen. Vooral bij grootschalige evenementen, waar vaak geen ruimte is voor individuele ontvangsten of persoonlijke verwelkomingen van gasten, wil het wel eens misgaan.

 

LEDENBIJEENKOMSTEN UNIVÉ

Met haar ledenbijeenkomsten biedt Univé haar leden exclusiviteit. Ondanks het feit dat er maar een x-aantal beschikbare plaatsen zijn. Univé houdt hiermee in gedachten dat bijeenkomsten ervoor zorgen dat gasten zich gewaardeerd voelen op niet al te grote evenementen. Ook het feit dat het maar voor een select aantal mensen is maakt het exclusief. Univé creëert met deze ledenbijeenkomsten ervaringsmogelijkheden met zowel eigen als betaalde content. De eigen content komt voort uit de eigen ontwikkelingen en resultaten. Betaalde content komt daarentegen voort uit externe gastsprekers. Voorbeelden van gastsprekers zijn Foppe de Haan en dr. Andre Kuipers.

 

Kortom, Univé geeft klanten duidelijkheid en een kijkje in eigen keuken met behulp van deze bijeenkomsten.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events