Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mandje Contantje

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 april 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mandje Contantje

Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos logo
Etos logo
Etos
Etos
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.
Etos is een Nederlandse drogisterijketen die onderdeel is van Koninklijke Ahold NV. De keten is voortgekomen uit een coöperatie van kruidenierswinkels, die op haar beurt was ontstaan uit winkels van het Philipsconcern.

Bij Etos kun je tijdens de spaaractie Mandje Contantje sparen voor € 2,50 korting op je aankoopbedrag. Tot en met 17 april 2016 kun je zegels sparen. Bij besteding van iedere 5 euro ontvang je 1 Etos Mandje Contantje spaarzegel. Bij geselecteerde actieproducten van 12 verschillende merken krijg je een extra zegel. Bij 7 Etos Mandje Contantje zegels is je spaarkaart vol en kun je deze inleveren bij je volgende aankoop van minimaal 5 euro. Je kunt je spaarkaart tot en met 1 mei 2016 inleveren.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events