Loyalty Journey

Mooi initiatief van Jumbo

Boodschappen service voor kwetsbare mensen en hulpverleners

Loyalty JourneySnapshot 24 maart 2020
Mooi initiatief van Jumbo
  • Jumbo
  • Zorgverleners
  • Boodschappenservice
  • Opkikker
  • Service
  • Hulde

Wat een goed initiatief van Jumbo. Zorgpersoneel en kwetsbare mensen kunnen hun boodschappenlijstje via de mail doorgeven aan de supermarktmanager in Den Bosch. de boodschappen worden klaargezet en kunnen opgehaald en afgerekend worden.

Jumbo

Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Tags
Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: