Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Mooi initiatief van Jumbo

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
24 maart 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Mooi initiatief van Jumbo

Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Jumbo
Jumbo
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.
Sinds de overname van Super de Boer in 2009 en de overname van C1000 in 2012, is Jumbo de op één na grootste supermarktketen van Nederland. Zij hanteert een unieke formule van de laagste prijs, het grootste assortiment en de beste service. In totaal doen ruim drie miljoen klanten iedere week boodschappen bij Jumbo.

Wat een goed initiatief van Jumbo. Zorgpersoneel en kwetsbare mensen kunnen hun boodschappenlijstje via de mail doorgeven aan de supermarktmanager in Den Bosch. de boodschappen worden klaargezet en kunnen opgehaald en afgerekend worden.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events