Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Pim Kamphuis
Pim Kamphuis
17 juni 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery
My Jewellery
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.
My Jewellery is een sieradenlabel. Wat begon als een hobby is uitgegroeid tot een online e-commerce bedrijf met boutiques door heel Nederland. Met een visie om de voortdurende viering van het leven te omarmen, stimuleert My Jewellery iedereen om de kleine dingen en momenten te koesteren die het leven kostbaar maken.

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hen willen feliciteren. Merken willen een verjaardag natuurlijk niet onopgemerkt laten om hun waardering te uiten door de klant te verassen met een cadeau. Maar hoe zorg je ervoor dat je als merk tussen al die berichten aandacht krijgt? My Jewellery gooit het over een andere boeg. Zij sturen op je ‘halve’ verjaardag een mail met een felicitatie en kortingscode. Doordat My Jewellery de enige is die dit doet, weten zij ertussenuit te springen. Hierdoor krijgen zij de aandacht van de klant en kunnen zij hun waardering uiten.

 

 

Pim Kamphuis

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.