Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Naast privé ook zakelijk boeken

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
1 september 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Naast privé ook zakelijk boeken

Airbnb
Airbnb
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
Airbnb
Airbnb
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.
De online marktplaats voor de verhuur en boeking van privé-accommodaties. Airbnb omvat momenteel meer dan 2.000.000 privé-accommodaties in 192 landen en 33.000 steden.

Airbnb probeert haar ‘vrije tijd’ boekers te verleiden om ook zakelijk te gaan boeken. Door ook je zakelijke e-mailadres op te geven ontvang je korting op je volgende zakelijke boeking. Daarbij weten ze gelijk welk e-mailadres je voor privé gebruikt en welke voor zakelijk.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events