Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Netflix bedankt haar leden

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
18 augustus 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Netflix bedankt haar leden

Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland
Netflix Nederland
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.
Netflix Nederland biedt je de mogelijkheid om onbeperkt films en series te kijken. Voor een vast bedrag per maand (variërend van €7,99 tot €11,99) kun je onbeperkt gebruik maken van het grote aanbod films en series.

Netflix gaat om goede series en films te kunnen blijven aanbieden een prijswijziging doorvoeren. Nieuwe leden betalen voor het 2 schermen tegelijk-abonnement €9,99 i.p.v. €8,99 per maand. Als dank voor het lidmaatschap, blijft de prijs voor leden nog een jaar ongewijzigd tot mei 2016.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events