Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Nierstichting bedankt haar collectanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 september 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Nierstichting bedankt haar collectanten

Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Nierstichting
Nierstichting
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.
Je eigen leven inrichten is voor nierpatiënten niet vanzelfsprekend. De Nierstichting zet alles op alles zodat mensen met een nierziekte in leven blijven en écht kunnen blijven leven. Met de vrijheid en energie om een gewoon leven te leiden. Leven gaat voor! Ze doen er alles aan om het aantal nierdonoren te vergroten en doneren bij leven te stimuleren. Ook zetten ze vol in op preventie.

Jaarlijks halen alle collectevrijwilligers van de Nierstichting samen ruim € 3 miljoen op. Collega Marcia liep vorige week mee met de collecteweek. Als dank hiervoor ontving zij een kaart én email.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events