Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Persoonlijke aanpak bij Puma

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
19 januari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Persoonlijke aanpak bij Puma

Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma
Puma
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.
Puma is een Duitse fabrikant van sportartikelen. Het bedrijf werd in 1948 opgericht door Rudolf Dassler, de oudere broer van de oprichter van sportmerk Adidas, Adolf Dassler.

Nieuwe klanten die een bestelling plaatsen bij de webshop van Puma en daarbij een account aanmaken, ontvangen een mail waarin Puma aangeeft de klant beter te willen leren kennen. Puma hoopt hiermee haar loyalty journey vollediger te maken en haar klanten te verrassen op bijzondere momenten. In ruil voor deze gegevens, biedt Puma nieuwtjes op basis van persoonlijke interesses, een verjaardagsverrassing en actuele aanbiedingen in winkels in de buurt.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events