Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Peugeot: persoonlijke onthulling

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Redactie LoyaltyFacts
18 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Peugeot: persoonlijke onthulling

Een persoonlijke felicitatie en onthulling bij de aankoop van een nieuwe Peugeot!
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Het Peugeot logo
Het Peugeot logo
Peugeot
Peugeot
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet
Peugeot is een Frans automerk van PSA Peugeot Citroën en het merk is vernoemd naar de familie Peugeot die het industriële imperium is begonnen. Het merk heeft inmiddels meer dan 50 miljoen (2008) auto’s geassembleerd maar produceert ook scooters en fiet

De Peugeot dealer bedankt een van haar klanten op een verrassende en persoonlijke manier wanneer hij zijn gloednieuwe 308sw komt ophalen!

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events