Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Pietburen bedankt bij behalen doel

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Pietburen bedankt bij behalen doel

Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.
Zeehondencentrum Pieterburen is een opvangcentrum voor zeehonden in het dorp Pietburen.

Zeehondencentrum Pieterburen had een nieuwe bloeddialysemachine nodig om het bloed te testen van binnenkomende zeehonden. Om de nieuwe machine aan te kunnen schaffen, had het zeehondencentrum een actie opgezet om geld op te halen. Het doel van de actie was gesteld op €14.000,-.

 

Recentelijk heeft het Zeehondencentrum Pieterburen haar doel behaald en heeft het haar donateurs bedankt voor de steun. Iedere donateur die een bijdrage heeft geleverd, ontving een uitgebreide e-mail waarin hij/zij werd bedankt. In de e-mail wordt aangekondigd dat de donateur opnieuw een e-mail ontvangt wanneer de nieuwe machine binnen is. Het zeehondencentrum geeft aan graag te willen laten zien waar de donateur precies aan heeft bijgedragen.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events