Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Chrissy Strengers
Chrissy Strengers
1 juli 2022
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl
Plantje.nl
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.
Plantje.nl heeft een gevarieerd assortiment aan planten, in diverse bladsoorten en potmaten. De webshop is in 2011 opgericht en was een van de eerste bedrijven die het online bestellen van planten aanbood.

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een ‘schoonheidsfoutje’, heeft er voor gezorgd dat er inmiddels 1,5 miljoen kneusjes zijn gered die anders in de afvalbak waren beland. Plantje.nl spreekt haar waardering hiervoor uit en geeft aan dat zij het niet zonder haar volgers had gekund.

 

In de bedankmail worden verder de planten in het zonnetje gezet die van ‘kneus naar reus’ zijn gegroeid; de plantjes die ooit begonnen als kneusjes, maar die inmiddels zijn uitgegroeid tot grote kamerplanten. De webshop zet hierbij een aantal Instagram posts van tevreden klanten in de spotlight.

 

Chrissy Strengers

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Februari 2023

Doneer je Foot Locker Xpoints

Footlocker geeft deelnemers aan het Xpoints (FLX) programma de kans om hun gespaarde punten om te zetten in een gift aan een goed doel.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 Januari 2023

Pathé jaaroverzicht: meer dan een bedankje

Bezoekers van Pathé kregen in de eerste week van januari niet alleen een bedankje voor 2022 in hun mailbox, maar ook een heuse 2022 filmquiz

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events