Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Plus: Mario Kart koins sparen

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
23 februari 2018
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Plus: Mario Kart koins sparen

Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
Logo Plus
Logo Plus
Plus
Plus
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.
PLUS is een coöperatie van 221 zelfstandige supermarktondernemers met 261 supermarkten. Het gezamenlijke doel is een duurzame bedrijfsvoering waarbij de klant centraal staat en de focus ligt op goed eten, voor iedereen elke dag.

Sinds een paar weken is er bij Plus weer een nieuwe spaaractie live: Mario Kart Koins. In samenwerking met Nintendo biedt Plus haar klanten bij elke €15,- aan boodschappen een gratis Koin en Ring aan. In totaal kan je sparen voor 24 verschillende Mario Kart Koins, met allemaal bekende karakters uit Mario Kart. Door een van de zes gekleurde Rings om een Koin heen te doen, kun je er bijvoorbeeld mee rollen, stuiteren, flippen of spinnen.

 

 

Daarnaast zijn er vier unieke Limited Editions, kan je een koker kopen om alle Koins in te bewaren en maak je bij het online bestellen van je boodschappen ook nog wekelijks kans op een Ninento Switch.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.