Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Restaurantactie van AH

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juli 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Restaurantactie van AH

Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn
Albert Heijn
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.
Albert Heijn is een Nederlandse supermarktorganisatie, die eigendom is van Ahold. Met 940 winkels (inclusief 63 AH to go’s en 35 AH XL’s) is het de grootste supermarktketen in Nederland. Daarnaast zijn er 30 filialen in België, 6 AH to go’s in Duitsland en er is sinds 2007 een vestiging op Curaçao.

Van 6 juli t/m 23 augustus 2015 ontvang je bij iedere €10,- aan boodschappen bij alle Albert Heijn winkels in Nederland en België één AH Restaurantzegel. Bij tien zegels heb je een volle spaarkaart en ontvang je een 2de driegangenmenu gratis (excl. drank) bij de door IENS geselecteerde restaurants. Je kunt je spaarkaart t/m 31 januari 2016 verzilveren door online te reserveren via www.ahrestaurantactie.nl of www.ahrestaurantactie.be.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events