Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Plus Marvel Superhelden spaaractie
Redactie LoyaltyFacts
2 mei 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

PLUS: Marvel Superhelden Spaaractie

Plus Marvel Superhelden spaaractie
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
Logo Plus
Logo Plus
PLUS
PLUS
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.
PLUS is het coöperatieve huis voor zelfstandige supermarktondernemers. Met de vier merkwaarden ‘Aandacht’, ‘Kwaliteit’, ‘Lokaal’ en ‘Verantwoord’ onderscheiden de 218 PLUS ondernemers zich met hun 255 supermarkten in een uiterst competitieve markt.

In april en mei 2014 ontvangen klanten bij de Plus bij elke 15 euro aan boodschappen en bij geselecteerde actieartikelen gratis superhelden (o.a. Spider-Man, Hulk, Camptain America, Daredevil, Ironman en Thor). Plus ondersteund de actie met een commercial, communicatie in de winkels en de verkoop van additionele producten (zoals de kartonnen opbergkoffer).

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Succesvolle steekproef? Spin & Win!

Jumbo introduceert een ‘rad van fortuin’ om de zelfscanervaring een stuk leuker te maken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 maart 2023

Fans First!

Spotify werkt samen met artiesten om fans te voorzien van unieke en exclusieve aanbiedingen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

27 februari 2024

Liefde op 't witte doek bij Pathé

Pathé geeft filmliefhebbers de kans om met Valentijnsdag een romantische klassieker opnieuw in de bioscoop te bekijken.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.