Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor bestek bij de Boni

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 februari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sparen voor bestek bij de Boni

Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.

Van 27 januari tot 19 april 2016 kun je bij Boni supermarkten sparen voor luxe bestek van Schulte-Ufer. Bij iedere €10,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 15 zegels is de spaarkaart vol en kun je deze (met bijbetaling van € 1,99 tot € 3,99) inleveren voor één van de zeven verschillende besteksets.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events