Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Sparen voor bestek bij de Boni

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
2 februari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Sparen voor bestek bij de Boni

Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni
Boni
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.
Boni is een Nederlandse supermarktketen die in 1972 is opgericht. Het servicekantoor en distributiecentrum zijn gevestigd in Nijkerk. Het eerste filiaal was in Drachten. Het bedrijf heeft zich sindsdien uitgebreid tot 43 filialen en 13 slijterijen. De filialen van Boni bevinden zich in het midden, westen en noorden van het land, vooral in steden die grenzen aan de snelweg A28.

Van 27 januari tot 19 april 2016 kun je bij Boni supermarkten sparen voor luxe bestek van Schulte-Ufer. Bij iedere €10,- aan boodschappen ontvang je een zegel. Bij 15 zegels is de spaarkaart vol en kun je deze (met bijbetaling van € 1,99 tot € 3,99) inleveren voor één van de zeven verschillende besteksets.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events