Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Speciaal voor jou

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Lees hier alles over de Nespressomachine-eigenaren profiteren van extra services.
Redactie LoyaltyFacts
26 februari 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Speciaal voor jou

Lees hier alles over de Nespressomachine-eigenaren profiteren van extra services.
Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso logo
Nespresso logo
Nespresso
Nespresso
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.
Nespresso is de merknaam van Nestlé Nespresso S.A., en onderdeel van de Nestlé Groep. Nespresso machines zetten espresso door middel van het gebruik van koffie capsules. Het bedrijf verkoopt haar systeem van machines en capsules wereldwijd.

Om je te bedanken dat je lid bent geworden van de Nespresso club ontvang je van Nespresso gratis Lungo koffiekopjes bij je eerstvolgende bestelling.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events