Loyalty Journey

Spotify Fans First

Loyalty JourneySnapshot 4 februari 2019
Spotify Fans First
  • Loyaliteit
  • Bedankt
  • Spotify
  • De Jeugd Van Tegenwoordig
  • Muziek
  • Waardering

De Jeugd van Tegenwoordig beloont hun trouwe luisteraars op een hele speciale manier. Met een Spotify abonnement kon je namelijk als eerste tickets kopen voor hun concert op 7 juni 2019!  Op deze manier wil de groep alle fans bedanken voor hun steun en support.

 

Spotify

Spotify is een van origine Zweedse streamingsdienst en onderdeel van Spotify Technology S.A.. Gebruikers van Spotify kunnen via de app miljoenen nummers beluisteren. De dienst wordt gezien als alternatief voor iTunes. Abonnees van Spotify kunnen zelf afspeellijsten aanmaken (en delen). Niet-abonnes kunnen ook gebruik maken van de muziekdienst, maar hebben wel minder mogelijkheden en voor hen wordt de muziek onderbroken door reclames.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: