Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 februari 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Stichting AAP tovert een lach op het gezicht

Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
Stichting Aap
Stichting Aap
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.
AAP is een internationale dierenwelzijnsorganisatie die, naar eigen zeggen, dierenleed bij de wortels aanpakt. Ze houden zich bezig met dierenverzorging maar ook met betere wetgeving in Europa.

17 januari 2022 was het Blue Monday, de zogenaamd meest deprimerende dag van het jaar. En zeker dit jaar zal de stemming niet overal opperbest zijn geweest. Waar verschillende soorten ondernemingen hun deuren weer konden openen, bleven horeca, bioscopen, musea en theaters conform de maatregelen omtrent het coronavirus vooralsnog gesloten.

 

Stichting AAP zag het als haar taak om deze dag wat draaglijker te maken. Aan al haar donateurs stuurde zij een compilatie van de leukste videofragmenten waarop de dieren te zien zijn die door de stichting zijn opgevangen. Zo toverde Stichting AAP op Blue Monday toch een lach op de gezichten van haar donateurs!

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events