Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
30 april 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tommy Hilfiger verwelkomt met chocolade

Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.
Tommy Hilfiger is een Amerikaans kledingmerk dat onderdeel is van de eveneens Amerikaanse Tommy Hilfiger Corporation. Het merk beschikt over meerdere filialen wereldwijd en focust zich op mannen-, vrouwen- én kinderkleding.

Veel winkels kunnen per 28 april de deuren weer openen voor klanten zonder dat zij eerst een afspraak hoeven te maken. Ook winkelketen Tommy Hilfiger is hier blij mee en geeft aan niet te kunnen wachten om alle klanten weer terug te zien. Om dit te vieren heeft het merk een verrassing voor klanten die deelnemen aan hun loyaliteitsprogramma. Bij een bezoek aan een van de deelnemende winkels ontvangen Hilfiger Club members namelijk een exclusieve chocoladereep.

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events