Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tour van HEMA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
Redactie LoyaltyFacts
26 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tour van HEMA

De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.

Van 8 juni tot en met 26 juli kunnen er in alle HEMA winkels en op hema.nl stickers gespaard worden. Er geldt een maximaal aantal stickers van 25 per kassabon. Wanneer je een volle spaarkaart inlevert bij een HEMA winkel ontvang je een unieke actiecode die je kunt activeren tot en met 26 juli 2015 op hemal.nl/touractie. Hiermee maak je kans op verschillende prijzen. Daarnaast ontvang je 5 euro shoptegoed of een gratis lot van de VriendenLoterij.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 november 2022

Een welkomstcadeautje van Drs. Leenarts!

Wanneer iemand zich inschrijft op de nieuwsbrief van Drs. Leenarts, ontvang diegene een leuke welkomstmail. Ook wel de huidmail, zoals eigenaresse Marjolein Leenarts het zelf

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

15 november 2022

Brievenbuspost van Guts & Gusto

In het huidige digitale tijdperk gaat de meeste communicatie via e-mail en is het ontvangen van post iets unieks. Guts & Gusto heeft recent haar

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 oktober 2022

WWF ziet en erkent haar donateurs

Als donateur hoop je dat jouw gedoneerde geld goed wordt besteed. Een groter bedankje voor jouw donatie in de vorm van behaalde successen is er

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events