Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tour van HEMA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
Redactie LoyaltyFacts
26 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tour van HEMA

De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.

Van 8 juni tot en met 26 juli kunnen er in alle HEMA winkels en op hema.nl stickers gespaard worden. Er geldt een maximaal aantal stickers van 25 per kassabon. Wanneer je een volle spaarkaart inlevert bij een HEMA winkel ontvang je een unieke actiecode die je kunt activeren tot en met 26 juli 2015 op hemal.nl/touractie. Hiermee maak je kans op verschillende prijzen. Daarnaast ontvang je 5 euro shoptegoed of een gratis lot van de VriendenLoterij.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events