Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Tour van HEMA

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
Redactie LoyaltyFacts
26 juni 2015
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Tour van HEMA

De spaaractie van HEMA in het kader van de start van de Tour de France in Nederland.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA
HEMA
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.
HEMA (acroniem van Hollandsche Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam) is een Nederlands warenhuis met vestigingen in verschillende Europese landen. Het warenhuis kenmerkt zich door het aanbod van producten voor dagelijks gebruik en een assortiment dat vrijwel geheel speciaal voor HEMA geproduceerd is.

Van 8 juni tot en met 26 juli kunnen er in alle HEMA winkels en op hema.nl stickers gespaard worden. Er geldt een maximaal aantal stickers van 25 per kassabon. Wanneer je een volle spaarkaart inlevert bij een HEMA winkel ontvang je een unieke actiecode die je kunt activeren tot en met 26 juli 2015 op hemal.nl/touractie. Hiermee maak je kans op verschillende prijzen. Daarnaast ontvang je 5 euro shoptegoed of een gratis lot van de VriendenLoterij.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events