Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Van harte!

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
22 januari 2016
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Van harte!

Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel.nl
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.
Wijnvoordeel is letterlijk vanaf de zolderkamer begonnen. René Tulner, de oprichter van Wijnvoordeel besloot in 1999 zijn eigen internetpagina in elkaar te sleutelen. Hij wilde net als alle andere ondernemers in die tijd “iets met internet doen”. Omdat René een echte wijnliefhebber is was de keuze voor het product snel gemaakt. Dit moest wijn zijn! Wijnvoordeel heeft maar één doel en dat is de goedkoopste zijn. Dankzij een scherp inkoopbeleid en een uiterst efficiënte bedrijfsvoering kunnen zij dit realiseren.

Omdat de wijnvoorraad tijdens een feestelijke verjaardag wellicht opgaat, trakteert wijnvoordeel.nl op 10% extra korting op een volgende bestelling. Zo kun je nog eens een feestje geven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang
Gorillas

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

28 april 2022

Gorillas is (in een flits) bezorgd

Wanneer een klant een tijdje geen bestellingen heeft gedaan bij Gorillas ontvangt die klant een mail. Daarin benoemt Gorillas dat zij de klant al lang

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

8 april 2022

Picnic trakteert met taart

Klanten die al een jaar kunnen bestellen bij Picnic, ontvangen een cadeautje van de online supermarkt. Zij ontvangen een mailtje als reminder aan dit jubileum.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 april 2022

Hallo gebak!

Ben je bijna jarig en heb je een account bij Jumbo? Dan ontvang je een mail waarin Jumbo je feliciteert met je verjaardag. Bij het

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

20 april 2022

Hallo gebak!

Ben je bijna jarig en heb je een account bij Jumbo? Dan ontvang je een mail waarin Jumbo je feliciteert met je verjaardag. Bij het

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events