Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Verdien met je kassabon

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
12 mei 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Verdien met je kassabon

Kwantum
Kwantum
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum
Kwantum
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.
Kwantum is een Nederlandse winkelketen in woonartikelen met 110 vestigingen in Nederland en België. Het bedrijf biedt vooral producten voor woninginrichting aan, het profileert zichzelf als ‘woonwinkel’. Filialen bevinden zich veelal op woonboulevards.

Bij Kwantum kun je nu ook meedoen aan een spaarprogramma. Het heet ‘Verdien met je kassabon‘ en het is net zo simpel als de naam doet klinken. Na een aankoop ga je naar de website en vul je de code van je kassabon in, de punten worden dan vanzelf aan je toegekend. Elke euro die je besteedt is een punt waard en vanaf 100 punten kun je ze al inwisselen. In ruil voor 100 van deze punten krijg je een kortingsbon voor 5% en 600 punten kunnen verzilverd worden voor een 10% kortingsbon.

Voor Kwantum een makkelijke manier om de klant beter te leren kennen en voor de klant een makkelijke manier om geld te besparen.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events