Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Waardering bij de sisterhood van Antwerp Avenue

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie Loyalty Facts
Antwerp Avenue Sisterhood
Redactie Loyalty Facts
17 augustus 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Waardering bij de sisterhood van Antwerp Avenue

Antwerp Avenue Sisterhood
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.
Antwerp Avenue verkoopt telefoonhoesjes, planners, blue-light blockers en zonnebrillen. De doelgroep is duidelijk: Vrouwen. De missie is om vrouwen over de hele wereld te laten stralen en in hun kracht te laten komen.

Wanneer iemand een bestelling plaatst bij Antwerp Avenue ontvangt diegene niet alleen het item dat besteld is. Naast het item dat mooi verpakt is, ontvangen klanten een stickervel met kreten die bij de doelgroep van het merk passen als ‘Go get it’ en ‘Boss babe’ en een kaart. Op de kaart wordt de klant bedankt voor het deel uitmaken van de “Antwerp Avenue sisterhood”.  Op de achterkant van de kaart, wordt de klant nog eens extra bedankt door middel van een kortingscode die te gebruiken is bij een volgende bestelling bij Antwerp Avenue.

 

Antwerp Avenue - Bedankt

 

Klantloyaliteit wordt hier op verschillende manieren gestimuleerd. De klant krijgt twee extraatjes die men waarschijnlijk niet verwacht. Namelijk het stickervel en de kortingscode. Door het stickervel wordt de klant vaker aan Antwerp Avenue herinnerd en de kortingscode is een directe trigger om opnieuw een bestelling te plaatsen. Ook het bedanken van de klant is belangrijk in het creëren van klantloyaliteit. Dit draagt namelijk bij aan de mate waarop de klant zich gewaardeerd voelt. Hoe meer gewaardeerd, hoe loyaler de klant.

 

Redactie Loyalty Facts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events