Loyalty Journey

We willen je terug

Mooi voorbeeld van een win-back campagne van CJP

Loyalty JourneySnapshot 21 januari 2020
We willen je terug
  • CJP
  • Cultuur
  • Win-back
  • Klant
  • Korting
  • Kunst

Heb je onlangs je CJP opgezegd? Dan is de kans groot dat je een e-mail ontvangt dat je CJP je terug wilt. Om je over te halen geeft het bedrijf je 5 euro korting als je terugkomt. Dat is nou een goed voorbeeld van een win-back campagne.

CJP

Het Cultureel Jongeren Paspoort (CJP) is een jongerenpas die ten goede komt aan de bevordering van cultuur. Een CJP pas geeft je korting op kunst en cultuur. Voor een CJP pas moet je tussen de 18 en 30 jaar oud zijn.

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Delen

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: