Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom bij de Disney familie

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
8 oktober 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom bij de Disney familie

THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
THE WALT DISNEY COMPANY
THE WALT DISNEY COMPANY
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.
The Walt Disney Company is een van de grootste mediabedrijven, exploitant van themaparken en producent van animatiefilms ter wereld. Het bedrijf is opgericht in 1923 door Walt Disney en had in 2020 een omzet van ruim 65 miljard dollar.

Wanneer mensen zich op de website van Disney aanmelden, worden zij direct van harte welkom geheten in de Disney-familie. In een filmpje neemt het iconische figuur van Disney, Mickey Mouse, het nieuwe familielid mee in de wondere wereld van Disney. Ook worden direct alle voordelen getoond die passen bij de Disney-familie. Zo ontvangen familieleden bijvoorbeeld speciale aanbiedingen, exclusieve promoties en leuke prijsvragen. Met de mail en het bijbehorende filmpje creëert Disney naast een warm welkom ook direct een waarderingsmoment.

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events