Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom terug bij KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 mei 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom terug bij KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.

De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact gezocht om hem/haar weer terug te winnen. Op het moment dat iemand toezegt, wordt deze middels een campagne opnieuw welkom geheten.

Onderdeel van deze campagne is de welkomstmail, waarin leden welkom worden geheten. Daarnaast worden in de mail een aantal voordelen benoemd waar het lid recht op heeft, zoals het ledenmagazine, exclusieve (online) evenementen en het gratis bijwonen van programma’s.

Een aantal dagen na het welkomstmailtje ontvangen leden nog een mailtje. Hierin worden zij nogmaals welkom geheten en wordt gevraagd naar de interesses van het lid. Aan de hand van deze interesses wil KRO-NCRV de nieuwsbrief zo goed mogelijk vormgeven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events