Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Welkom terug bij KRO-NCRV

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
26 mei 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Welkom terug bij KRO-NCRV

Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
Logo KRO-NCRV
Logo KRO-NCRV
KRO-NCRV
KRO-NCRV
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.
De KRO-NCRV is een gefuseerde publieke omroep van de omroepen KRO en de NCRV.

De publieke omroepen zijn voor een groot deel afhankelijk van leden. Wanneer een lid van KRO-NCRV opzegt, wordt er contact gezocht om hem/haar weer terug te winnen. Op het moment dat iemand toezegt, wordt deze middels een campagne opnieuw welkom geheten.

Onderdeel van deze campagne is de welkomstmail, waarin leden welkom worden geheten. Daarnaast worden in de mail een aantal voordelen benoemd waar het lid recht op heeft, zoals het ledenmagazine, exclusieve (online) evenementen en het gratis bijwonen van programma’s.

Een aantal dagen na het welkomstmailtje ontvangen leden nog een mailtje. Hierin worden zij nogmaals welkom geheten en wordt gevraagd naar de interesses van het lid. Aan de hand van deze interesses wil KRO-NCRV de nieuwsbrief zo goed mogelijk vormgeven.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events