Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

WIJCK. viert jubileum en bedankt klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie Loyalty Facts
Redactie Loyalty Facts
6 september 2021
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

WIJCK. viert jubileum en bedankt klanten

Wijck
Wijck
WIJCK. maakt lijntekeningen van bekende wijken, straatjes, gebouwen en steden. Inmiddels bevat het assortiment van WIJCK. ruim 100 verschillende steden.
WIJCK. maakt lijntekeningen van bekende wijken, straatjes, gebouwen en steden. Inmiddels bevat het assortiment van WIJCK. ruim 100 verschillende steden.
Wijck
Wijck
WIJCK. maakt lijntekeningen van bekende wijken, straatjes, gebouwen en steden. Inmiddels bevat het assortiment van WIJCK. ruim 100 verschillende steden.
WIJCK. maakt lijntekeningen van bekende wijken, straatjes, gebouwen en steden. Inmiddels bevat het assortiment van WIJCK. ruim 100 verschillende steden.

WIJCK. bestaat deze maand 5 jaar. Om dat te vieren, heeft het bedrijf een feestelijke mail verstuurd naar haar klanten. In deze mail worden de klanten bedankt voor alle steun van de afgelopen jaren:

 

‘We wouldn’t have made it this far without you’.

 

In de mail wordt ook teruggeblikt naar het begin van het bedrijf: waar alles begon met één tekening van Amsterdam Oud West, heeft het bedrijf nu een ruim en afwisselend assortiment.
Om klanten extra te belonen, ontvangen zij in de mail een kortingscode voor gratis verzending.

 

Redactie Loyalty Facts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events