Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Win-back actie LINDA.

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
6 juni 2017
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Win-back actie LINDA.

LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
LINDA.
LINDA.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.
Linda. is een Nederlands tijdschrift en wordt uitgegeven door Sanoma Uitgevers Nederland. Maandelijks ontvangen meer dan 120.000 abonnees het magazine. LINDA.Festival wordt in 2017 voor het tweede jaar op rij georganiseerd op het Hembrugterrein in Zaandam.

Door middel van een win-back actie wordt door LINDA. geprobeerd om oud-abonnees van het LINDA.Magazine weer aan zich te binden. Oud-abonnees ontvingen een mail met daarin een kortingscode om voordelig tickets te kopen voor het LINDA.Festival.

 

 

 

 

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty Marketing

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

1 juli 2022

Plantje.nl viert mijlpaal met kneusjes

Plantje.nl heeft een mooie mijlpaal bereikt, die zij graag met haar volgers wilt delen. De populariteit van de kneusjesbox, een box met planten met een

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

22-06-2022

ANWB viert de verjaardag van leden persoonlijker dan ooit tevoren

Dat ANWB tijd in haar leden stopt, blijkt wel uit hun verjaardagsmail. Alle elementen die bij een verjaardag horen zitten erin.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

17 juni 2022

My Jewellery feliciteert klanten met hun ‘halve’ verjaardag

Vandaag de dag ontvangen klanten op hun verjaardag veel berichten van verschillende merken die hun willen feliciteren. My Jewellery gooit het over een andere boeg.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events