Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Zalando vraagt naar de mening van haar klanten

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
10 juni 2020
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Zalando vraagt naar de mening van haar klanten

Het Zalando logo
Het Zalando logo
Zalando
Zalando
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Het Zalando logo
Het Zalando logo
Zalando
Zalando
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.
Zalando is een van oorsprong Duitse webwinkel die kleding, schoenen en accessoires verkoopt.

Zalando nodigt een aantal van haar klanten uit om deel te nemen aan het zogeheten ‘Zalando Voices’. Klanten die zich hiervoor registreren vormen een panel voor Zalando en ontvangen regelmatig vragenlijsten en tests over hun winkelervaringen.

Klanten kunnen de nieuwe functies als eerst testen en ontvangen voor hun deelname bonuspunten die omgezet kunnen worden in cadeaubonnen van Zalando. De klanten die deelnemen moeten wel een woordje Engels kunnen spreken, want het panel is nog niet in het Nederlands beschikbaar.

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events