Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

Ziggo: excuusbrief

LOYALTY JOURNEY

SNAPSHOT

Redactie LoyaltyFacts
Redactie LoyaltyFacts
29 december 2014
LOYALTY CAMPAIGN
SNAPSHOT

Ziggo: excuusbrief

Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo logo
Ziggo logo
Ziggo
Ziggo
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.
Ziggo is de grootste aanbieder van kabeltelevisie in Nederland, en voorziet (eind 2011) drie miljoen huishoudens van ten minste één dienst: 2.200.000 huishoudens van digitale televisie, 1.700.000 huishoudens van een breedbandverbinding en 1.300.000 huishoudens van telefonie.

Cadeau en excuus na storing half december 2014. Ontvangers van deze brief kunnen een maand lang gratis kijken naar één van de betaalde zenders van Ziggo, zij kunnen kiezen uit: Sport 1, Fox Sport, Film 1 of HBO.

 

 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty 

Gerelateerde artikelen

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Geef jij Asos een nieuwe kans?

Online mode- en cosmeticawinkel ASOS geeft voormalig klanten 20% korting in de hoop ze te verleiden tot een terugkeer naar hun online platform.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

21 Maart 2023

Bol.com zet de klant in de regen

Op nationale complimentendag werden klanten van Bol.com voor de verandering eens uit het zonnetje gezet door middel van een heuse complimentenregen.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

LOYALTY CAMPAIGN

SNAPSHOT

23 Februari 2023

Een welkomstbericht van de Mol

Molloten die deelnemen aan de Wie is de Mol? app krijgen na aanmelding een welkomstbericht van de Mol in hun mailbox.

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens. 

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Bedankt voor je inschrijving op
de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Wij zouden je graag wat beter leren kennen. Daarom vragen wij je om aanvullende gegevens in te vullen. Zo kunnen wij berichten personaliseren, relevante content sturen en je gericht uitnodigen voor inspirerende loyalty events