Loyalty Journey

Zomer-update Picnic

Loyalty JourneySnapshot 23 augustus 2017
Zomer-update Picnic
  • Tussenstand
  • Picnic
  • Verrassend
  • Zomer- update
  • Online supermarkt
  • Email

Picnic gaf haar klanten deze zomer per email een update over wat er de afgelopen zes maanden bij hun gebeurt is. Ze vertellen bijvoorbeeld welke producten het meest verkocht zijn en hoeveel kilo boodschappen er zijn bezorgd. Een leuke manier om klanten te informeren.

 

Picnic

Picnic is de nieuwe online supermarkt die concurrentie aangaat met de gevestigde traditionele supermarkten zoals Albert Heijn en Jumbo in Amersfoort, Leusden, Soest en Utrecht, en binnenkort in meer steden. Ze hebben een paar bijzonder aantrekkelijke kenmerken, zoals een laagste prijs garantie en het gratis bezorgen van boodschappen.

Marlijn van Opzeeland
Dunck Loyalty Marketing

Reacties
Plaats een reactie

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: