Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

Succesvol bouwen

aan klantloyaliteit start hier

De grootste Nederlandse kennisbron op het gebied van loyalty marketing.

De kracht van Premium loyaliteitsprogramma's

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

Redactie LoyaltyFacts
Paying Premium
Redactie LoyaltyFacts
23 oktober 2020
LOYALTY INSIGHT
WETENSCHAP

De kracht van Premium loyaliteitsprogramma's

Paying Premium

De afgelopen tijd is er een toename in het aantal Premium programma’s dat wordt aangeboden. Bij Premium loyaliteitsprogramma’s betaalt de gebruiker in ruil voor beloningen. Waar normaliter een gebruiker eerst een aankoop doet en daarvoor een beloning ontvangt, werkt dit programma eigenlijk omgekeerd. Eerst vindt er een betaling plaats, dan een beloning en vervolgens kan er met de beloning een aankoop gedaan worden. Een bekend voorbeeld hiervan is Amazone Prime. Bij dit programma wordt er een vast bedrag betaald voor voordelen. Enkele voorbeelden van voordelen zijn gratis verzending en vandaag besteld is morgen in huis.

In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores.

 

 

Klik op de infographic voor het volledige beeld. 

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Redactie LoyaltyFacts

Dunck Loyalty

Gerelateerde artikelen

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

31 januari 2024

Integriteit als bewaker van kwaliteit

Bij het ontwerpen van een geschikt loyaliteitsprogramma is het ook belangrijk om stil te staan bij een aantal ethische vraagstukken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

31 januari 2024

Integriteit als bewaker van kwaliteit

Bij het ontwerpen van een geschikt loyaliteitsprogramma is het ook belangrijk om stil te staan bij een aantal ethische vraagstukken.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

26 januari 2024

Yes we scan!

Een blik op de invloed van zelfscan kassasystemen op klantloyaliteit in het hedendaagse winkellandschap.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

26 januari 2024

Yes we scan!

Een blik op de invloed van zelfscan kassasystemen op klantloyaliteit in het hedendaagse winkellandschap.

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

22 december 2023

Centen of spullen?

Zijn monetaire of niet monetaire beloningen het meest effectief in loyaliteitsprogramma’s? Onderzoek geeft het antwoord!

LOYALTY INSIGHT

WETENSCHAP

22 december 2023

Centen of spullen?

Zijn monetaire of niet monetaire beloningen het meest effectief in loyaliteitsprogramma’s? Onderzoek geeft het antwoord!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Meld je aan voor de LoyaltyFacts nieuwsbrief!

Ontvang de meest actuele Loyalty Marketing trends, cases, inzichten, wetenschappelijke artikelen, uitnodigingen voor events, boekreviews, opinies en nog veel meer elke maand automatisch in je mailbox.

Bekijk ons privacybeleid voor meer informatie over de verwerking van jouw gegevens.