fbpx
Loyalty Insight

De kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s

Loyalty InsightWetenschap 23 oktober 2020

De afgelopen tijd is er een toename in het aantal Premium programma’s dat wordt aangeboden. Bij Premium loyaliteitsprogramma’s betaalt de gebruiker in ruil voor beloningen. Waar normaliter een gebruiker eerst een aankoop doet en daarvoor een beloning ontvangt, werkt dit programma eigenlijk omgekeerd. Eerst vindt er een betaling plaats, dan een beloning en vervolgens kan er met de beloning een aankoop gedaan worden. Een bekend voorbeeld hiervan is Amazone Prime. Bij dit programma wordt er een vast bedrag betaald voor voordelen. Enkele voorbeelden van voordelen zijn gratis verzending en vandaag besteld is morgen in huis.

In deze infographic wordt de kracht van Premium loyaliteitsprogramma’s weergegeven aan de hand van negen scores.

Klik op de infographic voor het volledige beeld. 

Meer weten over dit artikel? Neem contact op met...

Redactie LoyaltyFacts
Dunck Loyalty Marketing

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Schrijf je in voor de nieuwsbrief!

Een initiatief van: